Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Övernatting

Av Anna - 5 april 2015 19:21

Igår var vi ju som sagt hos mina svärföräldrar och vi sov även över. Jag fick ju inte med mig min kudde, ja jag behöver min egen kudde för att kunna sova, så jag sov urdåligt så nu är jag hur trött som helst. Blir en tidigt kväll för att sova.


Imorgon ska vi åka till min mamma och väl där ska jag sätta blommor på mormors grav eller rättare sagt minneslunden.


Hoppas att påsken har varit bra och att ni inte drack för mycket   


Vi har beställt pizza så nu inväntar vi den :)

 
 
Oslofru

Oslofru

7 april 2015 10:07

Så fin blogg du har :)

http://www.oslofru.com

Anna

16 april 2015 12:57

Tack så mycket :) Du hade en fin blogg du också men har inte hunnit läsa så mycket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 november 2018 10:09


Här har det inte hänt så mycket mer än att man gick hem från jobbet i tisdag och så var man på vårdcentralen för att ta lite halsprover eftersom jag hade såååå ont i halsen. Men det visade inget men det var för tidigt för att det skulle synas då. Jag...

Av Anna - 31 oktober 2018 22:51

Det har varit fullt ös. Tycker man har gjort mycket men det är nog inte så som man tror. Helgen var vi hos mina svärföräldrar 1 dag och resten av helgen slappade vi.I måndags hade vi studiedag på jobbet och det var en jobbig dag för huvudet. Man fick...

Av Anna - 23 oktober 2018 18:00

Hade ni det bra i helgen???   Jag hade det skönt och mysigt. Svärföräldrarna tyckte att vi skulle hitta på något då det var länge sen vi gjorde något ensamma utan barnen så vi gick på bio och såg den nya och sista filmen Halloween och så var vi o...

Av Anna - 20 oktober 2018 12:25

Igår så var det international DLD awareness day eller på svenska internationella dagen för medvetandegörande kring språkstörning/DLD och det är viktigt att öka kunskapen och förståelsen om språkstörning för både samhället och i skolan. Många föräldra...

Av Anna - 24 juli 2017 14:54

Då har min semester snart tagit slut. Jag börjar jobba nästa tisdag coh dessa veckor har bara svischat förbi alldeles för fort. Vi har bara varit hemma men sen är jag ingen som vill flänga runt heller för jag är helst hemma. Men på fredag drar vi på ...

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards