Alla inlägg under juni 2015

Av Anna - 26 juni 2015 21:53

Nu tycker jag synd om mig själv för igår var jag till tandläkaren för att jag hade början till hål i visdomstanden. Kommer dit, sätter mig i stolen och så kollar hon och tar en ny bild på tanden och så säger hon att tanden blir svår att laga för den sitter för långt in och jag förstår att du har svårt att borsta den tanden så jag skulle rekommendera att ta bort tanden helt istället. Så det fick bli det alternativet och det gick snabbt att få ut den men vad ont jag har just nu   


Så jag hoppas man inte blir mindre vis när man har dragit ur en visdomstand?



Idag var jag med minsta till logoden på sjukhuset och han fick en ok stämpel näst intill men att talpedagogen på skolan får ta över nu och det känns bra   


Efter sjukhusbesöket så gick vi till stora holmen där dem fick trampa trampbil, åka lille-putt tåget och åka karusell och efterdet var vi till Mcdonalds och åt hamburgare och sen in till affären och köpte godis   


Haft en bra dag fast man har haft ont i munnen och huvudet   

Av Anna - 13 juni 2015 18:52

Nu är våran Prins Carl-Phillip gift och jag gratulerar dem och önskar dem all lycka i livet och i giftermålet   


 


Av Anna - 13 juni 2015 11:59

Jag har hoppats länge att dem skulle hitta henne levande men tänk vad fel jag hade :'(.
Ett så ungt liv som har hela livet framför sig och så mycket hon inte får uppleva. Hob fick inte sluta skolan med sina vänner, får aldrig uppleva studenten, arbeta, gifta sig, barn osv.
Jag kan bara hoppas att det gick fort så hon slapp lida men hon fick ändå gå igenom ett helvete innan döden.

Oh vad jag hoppades att du var i livet. Nu får mina tankar gå till din familj, vännerna och till dig.

Jag kommer att tända ett ljus ikväll för dig Lisa

Vila i frid

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards