Alla inlägg den 13 september 2015

Av Anna - 13 september 2015 15:46

Idag är det söndag om ni inte visste om det   


Sambon har tagit med sig ungarna ut på landet så dem får springa av sig lite energi och jag är hemma och tar det lugnt   

Jag känner mig så himlans trött som om jag skulle kunna sova 24 timmar men jag hoppas det går över. Imorgon är det jobb igen och jag längtar verkligen inte dit även om jag trivs där men inte på den avdelningen jag är på tyvärr. Jag känner mig övervakad, som att jag inte kan göra något rätt osv vet inte om det bara är mina känslor eller om det verkligen är så. Här hemma känner jag mig oduglig också med barnen som är uppkäftiga och bara bråkar. Särskilt den minsta som håller på hela tiden så man blir väldigt arg på honom.  Han ska hålla på och slåss hela tiden med sin storebror, men jag hoppas det går över.


Jag håller på att kolla på CSI för jag har missat 5 säsonger pga barnen. Bara 2 säsonger kvar *puh*


Hoppas helgen varit bra :)

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards