Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Anna - 17 oktober 2015 23:39

Jag har känt mig väldigt nere ett tag nu och vill helst inte vara hemma. Känner mig hela tiden ledsen och arg på allt och alla. Och jag vet inte hur jag ska göra för att få bort dem känslorna. Jag har ju sällan (läs aldrig) egentid där JAG får göra vad jag vill och få vara med mig själv och bara få vara. Jag känner att det är för mycket för mig att klara av själv fast jag har sambo. Men det är ju så att jag jobbar som timanställd barnskötare och så kommer man hem till sina 2 egna barn som tjafsar, skriker och slåss dagarna i ända, hela tiden får man gå och vara arg och irriterad. Jag har absolut ingen lust att hitta på något med mina egna barn pga allt detta bråk.
Jag har bara lust att stänga in mig och gråta ögonen ur mig.

Jag är dessutom trött hela tiden och även om jag ska jobba senare eller om det är helg så får jag inte sova för sambon orkar inte ta barnen för att han är så trött. Han verkar inte förstå att jag också är trött och behöver få sova ut lite.

Hoppas att allt detta går över :(

God natt och sov så gott :)

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards