Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Anna - 24 mars 2016 21:29

Idag sluatde jag halv 2 men skulle ha slutat kl 14 men jag tog ut rasten på slutet. Jag har ju ett vikariat på en förskola och idag hade vi bara 4 barn så man kände sig lite överflödig tyvärr men rätt skönt också men nästa vecka kör vi igång med full styrka igen och det blir roligt. Jag trivs som fisken i handsken och det är så underbara barn där så det känns så roligt att gå till jobbet   


Nr jag slutade så hämtade min sambo och barn upp mig på jobbet och så drog vi iväg till lek o bus landet där ungarna fick springa av sig lite. Sen drog vi till McDonalds och åt hamburgare innan vi åkte och handlade lite godis, våffelsats (våffeldagen imorgon) och lite annat smått o gott   


Så nu på kvällen har vi lite mys med godis, läsk och Netflix   



Måste också säga att vi såg små söta kycklingar som hade kläckts den 21 Mars när vi var och handlade på ICA Stormarknad Universitetet. Jag ska lägga in bild på dem sen jag lovar   

Av Anna - 24 mars 2016 21:06


Då har jag kommit till mina största misstag och egentligen är det bara 1 misstag jag har gjort och det är att jag har alltid varit för snäll och inte vågat säga emot eller gett tillbaka när det har behövts utan jag har bara tagit skiten och ruskat av mig det. Det har lätt till att jag inte litar på någon, jag berättar inget hur jag känner mig för någon utan jag stänger in det inom mig.


Jag försöker öppna upp mig men det är ju som sagt lättare sagt än gjort    

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards