Alla inlägg under juni 2016

Av Anna - 25 juni 2016 14:33

Ja ni alla. Nu har mina barn aommarlov och det har dem längtat efter :) Men tyvärr så har jag inget sommarlov eller semester för jag är "bara" timvikarie. Har sökt sommarjobb men inte fått något men får väl se om man får jobba på en annan bemanning för kommunen och hoppa in i hemtjänsten och äldreboende. Jag har varit på lite intervjuer och jag hoppas verkligen på 1 av dem för jag har varit där som vikarie och stormtrivs där :)


Och i går var det ju midsommarafton och hoppas alla inte ligger bakfulla idag :) Vi var till samons syster och hennes familj och hade trevligt under hela dagen tills strax innan vi skulle åka då fick jag "utskällning" av svärmor för min sambo (hennes son) hade berättat att vi skulle åka till stockholm och sova på hotell 1 natt i slutet av Juli och hon blev sur och tog ut det över mig. Hon började med att säga att vi hade lovat att hon och min svärfar skulle få följa med, att jag inte ville att dem skullefölja med och att jag tycker att dem bara duger till att sitta barnvakt. Och inget av det stämmer överhuvudtaget och klart att jag blev sårad och ledsen över att det inte stämmer.


1. Visst vi har sagt att vi kunde åka till stockholm ÖVER DAGEN inte sova över.

2. Vi ville göra något under sommaren bara vi fyra som familj för vi har inte gjort något på 2-3 somrar som familj. Vill inte ha med dem hela tiden på allt vi gör, för vi träffas varje helg och hjälper dem med deras hus.

3. Dem sitter inte så ofta barnvakt, det är snarare de som tjatar på oss att vi ska ut och äta eller gå på bio eller ngt för att dem VILL sitta barnvakt men jag känner att jag inte vill utnyttja dem hela tiden. VÅRA barn VÅRAT ansvar.

4. Mina svärföräldrar fick följa med på kryssning när jag fyllde år i april (den sämsta födelsedag någonsin).


Enligt min sambo så tror han att hans syster sa något elakt till min svärmor och så fick jag ut för det på något sätt. För hon brukar säga elaka saker till sin mamma. Men han skulle prata med sin mamma för han tyckte att det inte var så bra sagt från hennes sida. Men sen är det ju inte första gången jag har fått ut för något jag inte har gjort från henne.


Ja ja idag är det en annan dag med solsken   

Av Anna - 24 juni 2016 09:52

Av Anna - 6 juni 2016 13:37

Dessa ska väl bli goda o inta imorgon kväll efter barnens skolavslutning :)

Av Anna - 5 juni 2016 15:23

Ute på landet idag :-)

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards