Alla inlägg under december 2016

Av Anna - 30 december 2016 21:07








 



Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att år 2017 blir ett bra år för er alla. Året börjar bra för mig i alla fall med jobb   


Jag börjar bli nervös ju närmare måndagen kommer. Idag var jag ner på stan med barnen för att försöka hitta ett par inneskor och som tur var så hade Deichmann det och billiga var dem också   

Efter det så åt vi på McDonalds och jag bara älskar deras"Chicken legend fresh". Men det jag inte gillar med Donken och Max är att det är Halalgodkänt  och jag stödjer inte Halal-slaktat kött/kyckling och därför har det blivit att man inte äter där lika ofta och det blir mindre av den varan efter nyår för sambon köpte en hamburgergrill så vi kommer att göra hamburgare hemma och så kommer vi kanske köpa en fritös men det duger nog att ta pommesen i ugnen för egentligen har vi ingen plats för en fritös.


Hoppas julen har varit snäll mot er :) 


Kommer ni ge något nyårslöfte 2017? Och vad i så fall?



Av Anna - 23 december 2016 18:48

 

Av Anna - 19 december 2016 18:21

Hejsan


Jag har ju totalt glömt bort och meddela hur det gick på mötet jag skulle på den 9 december angåede ett jobb där jag bor. Jag fick jobbet      Jag är såååå glad, lycklig men samtidgt orolig och läskigt att just JAG ska ha hand om inskolningar. Jag har aldrig gjort det eller haft utvecklingssamtal med föräldrar men det ska väl gå bra. Och jag slipper dessa bussar.


När jag hade varit på mötet och chefen sa att då kör vi så blev jag så glad men efter ett par dagar så tänkte man "tänk om chefen ringer och sägger att han har tagit in någon annan och jag får inte det" så jag har tänkt på det att man ska inte bli alltför glad innan papperna kommit och dem fick jag i dag som jag har skrivit på och ska skicka iväg imorgon.


Så nu vet jag vad jag ska gör a i 6 månader med start den 2/1 2017. Bra start på året och hoppas på att 2017 blir ett jättebra år för mig och alla ni andra   

Av Anna - 5 december 2016 18:21

Undrar om min otur och allt kämpande löser sig mot det bättre nu   . Idag fick jag reda på att jag blir kvar på förskolan till den 22 december och på fredag så ska jag på intervju för jag är en av dem som ska erbjudas jobb och jag hoppas att jag får det också för det skulle vara så perfekt eftersom jag bor i det området som tjänsten är. Tjänsten är på 6 månader men förhoppningsvis så blir det längre än så   


Denna vecka blir rena hästpass för mig så jag längtar redan till helgen.


Ha det bra   

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards