Alla inlägg den 27 juni 2017

Av Anna - 27 juni 2017 19:23

Hej alla


Förra veckan skrev jag in om semester för denna vecka eftersom det var väldigt få barn och många pedagoger och vad blir inte jag då..... Jo sjuk ligger i värsta förkylningen tillsammans med bihåleinflammation så imorgon blir det att ringa vårdcentralen då Rhinocort inte hjälper.


Även om man är sjuk så är det skönt att veta att man ska vara ledig i 5 veckor   


Idag har jag och H gått mycket. Först var vi till sjukhuset där det var prat om mitt waran efter det provtagning, sen gick vi till stora holmen där H fick trampa trampbil och leka lite. Sen gick vi till McDonalds och åt lunch sen var vi och lämnade in ett polisregisterutdrag (som var helt tomt   ) efter det åkte vi hem.


L är på dagskollo denna vecka och det är första gången han vill göra något sådant så bara positivt   


Ha det så underbart i      

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Skapa flashcards