Alla inlägg under juli 2017

Av Anna - 24 juli 2017 14:54

Då har min semester snart tagit slut. Jag börjar jobba nästa tisdag coh dessa veckor har bara svischat förbi alldeles för fort. Vi har bara varit hemma men sen är jag ingen som vill flänga runt heller för jag är helst hemma. Men på fredag drar vi på en 24 timmars kryssning mot Åbo så det ska bli skönt.. 


Ju st nu så längtar jag till 1 september för då flyttar grannen. Han är så j''la irriterande. Kommer dagligen och vill sälja saker, spelar hög musik antingen väldigt tidigt (6 på morgonen) eller sent (23 på en vardagskväll) och då spelar han flera timmar. Han säger till oss att vi kan säga till om han spelar för högt och när man gör det så tar han första bästa person han möter och klagar på att alla bara klagar på honom. Han kan komma 6 gånger på 30 minuter och berätta skitsaker. Vi kan inte sitta ute utan att han kommer och stör. Alla i området undviker honom, han är inte populär kan jag säga. Och inga gränser heller för den delen. Bara för att man har balkongdörren öppen så tror han det bara är att kliva över staketet och spatsera rätt in i lägenheten (har gjort flera gånger). Så jag längtar rent ut sagt tills han flyttar.


Hoppas alla har haft en skön helg och ha en trevlig semester ni som har eller snart ska ha det   

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards