Alla inlägg den 23 oktober 2018

Av Anna - 23 oktober 2018 18:00

Hade ni det bra i helgen???


Jag hade det skönt och mysigt. Svärföräldrarna tyckte att vi skulle hitta på något då det var länge sen vi gjorde något ensamma utan barnen så vi gick på bio och såg den nya och sista filmen Halloween och så var vi och åt på Hellas. Har ni vägarna förbi Örebro så rekommenderar jag Hellas. De har så god mat och bra service. De har även ett lekrum för barn   


Jo i fredags var vi ju och lämnade in kläder för bytesdagen på lördagen och idag var jag och kollade om något hade sålts och det blev lite som blev sålt men lite besviken över att vinterjackorna inte såldes då dem knappt var använda. Men men nu kommer resten av kläderna till användning för barnfamiljer i Lettland    Vi fick ju hämta kläderna som inte såldes om vi ville men jag ville inte ha dem tillbaka. EGentligen brydde jag mig inte så mycket om pengarna utan jag ville göra en god gärning och skänka till andra som har det svårt med ekonomin.


I söndags gjorde jag absolut ingenting och ibland kan det behövas.


Igår och idag har jag jobbat och jag trivs jättebra på förskolan jag jobbar på. Den är en av Örebros bästa tycker jag men även föräldrarna tycker det och vi har en lång barnkö bara pga vårat rykte. Jag är såååå glad över att jag fick vara kvar där nu när jag blev inlasad och hade rätt till en fast tjänst från april.


Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt och göra lite sysslor. 


Ha en underbar kväll   


#restauranghellas #SFbio #halloween #michaelmyers

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards