Alla inlägg den 9 april 2015

Av Anna - 9 april 2015 18:39

Min dator pajade ju för några dagar sen så jag har ju inte kunnat skriva något på bloggen. Jag vet att det finns så att man kan skriva på mobilen med det orkar jag inte hålla på med tyvärr. Men i alla fall så skickade jag efter en ny dator 2 dagar innan min gamla pajade toltalt så det var ren tur och jag är väldigt nöjd med denna.


Men vad jag har gjort sen helgen är att i måndags åkte vi till min mamma och så fick hon tulpaner för hon skulle fylla år dagen efter och så var vi och satte tulpaner i minneslunden till mormor. Gud vad jag saknar henne men jag vet att hon har det bra :) När vi var där så var vi ute och gick, åt god mat och fikade lite innan vi åkte hemåt.


Sen dess har jag jobbat långa dagar på dagis :) Dessa barn är så goa :)


Nu är jag jättetrött så jag somnar nästan framför datorn.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards