Alla inlägg under april 2016

Av Anna - 27 april 2016 15:11

Ja ni alla idag blir jag 35 år men brukar säga att jag blir 25 år. Som tur är så har jag ingen åldersnoja för åldern är ju bara en siffra och sen är man ju så gammal som man känner sig.

Just nu sitter man på en buss på väg till Stockholm hamn för att åka med Viking Line. Så jag firar på den stora båten.

Barnen, sambon och hans föräldrar är med på resan. Minsta sonen blev lite trött på bussen så han somnade i detta prat som är på bussen.

Jag ska försöka att ha roligt och hoppas att ni också får en fortsatt bra dag :)

Av Anna - 22 april 2016 20:58

Ja så här ser min fredagkväll ut. Med mycket om och men så kan jag installera Windows 10. Ni ska bara veta vilket krångel det var. Jag höll nästan på att rycka bort allt hår. Hade velat göra annat men men nu kunde det installeras så det är väl bara att passa på.

Hoppas ni får en mysigare fredag än jag <3

Av Anna - 10 april 2016 11:53

 



Jag tror det är denna punkt jag skulle börja på :)


Till barnen handlar jag mest på HM för jag tycker dem har dem finaste kläderna till pojkar men visst skulle jag vilja köpa märkeskläder men när man har en son som gärna klipper i sina kläder så vill jag inte det. Och ja vi säger till han att han inte ska göra det men som vanligt lyssnar han inte. Och ja jag tröttnar på att köpa kläder till han men kläder på kroppen måste han ju ha. 


När jag ska handla till mig blir det Kappahl. Det är sällan jag hittar kläder i andra butiker.


Men sen beror det på vad man ska ha. Jag älskar Lagerhaus tex tycker dem har mycket fint i sin butik, sen gillar jag TGR i Mariebergs köpcentrum. 


Vilken butik tycker ni bäst om??


Av Anna - 9 april 2016 10:04

Tänk att jag fick sovmorgon :$. Fast jag skulle nog ha sovit längre om sambons mobilalarm inte hade gått på kl 9 men men lite sovmorgon i alla fall.

Snart är det upp och äta frukost. Sen antar jag att det bär iväg till svärföräldrarna.

Ha en bra o mysig lördag :-)

Presentation


2 barnsmamma varav äldsta har generell språkstörning. Har ni frågor så ställ dem :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards